سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هواداران نفتی ها به حمایت از تیم محبوب خود برخاستند

امروز هواداران صنعت نفت آبادان مقابل فرمانداری این شهرستان خواستار حمایت از تیم محبوب خود شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ مشکلات مالی تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را در آستانه بازی با نفت مسجد سلیمان به تعطیلی کشاند و سبب شد تا حدود ۱۰۰ نفر از هواداران آبادانی پس از مواجه شدن این تیم با مشکلات مالی امروز با تجمع مقابل ساختمان فرمانداری ویژه این شهرستان خواستار رفع مشکلات مالی این تیم شوند.

هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه تیم صنعت نفت در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و مشکلات مالی می‌تواند موقعیت این تیم را متزلزل کند گفتند: در این فصل تیم صنعت نفت با پرداخت نشدن مطالبات بازیکنانش در نتیجه گیری با مشکل روبه‌رو شده است.

آن‌ها افزودند: مسوولان شهری و استانی به ویژه نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی باید در رفع مشکلات این تیم که دارایی مردم آبادان است قدم بردارند.

جهانگیر کی شمس ، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان نیز با با بیان اینکه مشکلات مالی در این فصل تیم را وارد بحران جدی کرده و بازیکنان حاضر به تمرین کردن نیستند گفت: همه از این شرایط خسته شده‌اند و هواداران حق دارند نگران آینده تیم شهر خود باشند.

به گفته او مسئولان تاکنون فقط وعده داده‌اند و در کنار تیم عکس تبلیغاتی گرفتند، ولی در عمل اقدامی برای جذب بودجه نکرده‌اند.

انتهای پیام / ا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.