سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل هواشناسی لرستان خبر داد؛

کاهش ۱۷.۵ درصدی میزان بارندگی‌ها در لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: میزان بارندگی‌های این استان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷.۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: میزان بارندگی‌های این استان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷.۵ درصد کاهش یافته است.

بهروز مرادپور  بیان کرد: میزان بارش باران در این استان از ابتدای سال زراعی جاری (ابتدای مهر) تاکنون ۱۴۸.۶ میلیمتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷.۵ درصد کاهش داشته است.

او با بیان اینکه این میزان نسبت به دوره بلند مدت نیز ۲۴.۴ درصد کاهش یافته است اظهار داشت: میانیگن بارندگی‌های بلند مدت سالیانه در استان ۵۲۲.۹ میلیمتر محاسبه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان اظهار داشت: بیشترین میزان بارندگی لرستان طی این مدت در ایستگاه شول آباد با ۲۲۴ میلیمتر در سپید دشت بوده و در این مدت ایستگاه کوهدشت با ۸۷.۹ میلیمتر کمترین بارش‌ها را ثبت کرده است.

مرادپور گفت: میانگین بارندگی‌های هفته جاری نیز در لرستان ۱۱ میلیمتر بوده است که بیشترین بارندگی‌ها با ۳۴ میلیمتر در خرم آباد به ثبت رسید.

 

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.