سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید پادشاه اردن بر حفظ آرامش در اراضی فلسطینی در دیدار با گانتس

پادشاه اردن در دیدار با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در امان، خواستار حفظ آرامش همه جانبه در اراضی فلسطینی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان، «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اردن سفر کرده و با «عبدالله دوم» پادشاه این کشور دیدار کرد. پادشاه اردن در این دیدار بر لزوم حفظ آرامش همه‌جانبه در اراضی فلسطینی و انجام تمام اقدامات لازم در این خصوص تاکید کرد.

خبرگزاری سما نوشت: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از این دیدار در توییتی از تعمیق روابط راهبردی با اردن در دولت کنونی این کشور استقبال همچنین در این سفر با مقامات اردنی درباره مسائل امنیتی و سیاسی رایزنی کرده است.

گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اردن در این روز‌ها به تنش‌های پیش آمده میان این رژیم و گروه‌های فلسطینی نیز مرتبط باشد.

این دیدار درحالی صورت می‌گیرد که یک‌شنبه گذشته رژیم صهیونیستی مناطقی از نوار غزه را با استفاده از جنگنده‌ها و توپخانه‌های خود بمباران کرد. در این حملات مردم غزه آسیب ندیدند و تنها خسارات مالی از آن برجای ماند.

اخیرا به دلیل وضعیت جسمی بد یکی از اسیران فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی تنش‌ها میان گروه‌های مقاومت و نظامیان این رژیم بالا گرفت. حتی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد شهادت این اسیر اعلان جنگ رژیم صهیونیستی است. با وجود هشدار‌های گروه‌های مقاومت صهیونیست‌ها «هشام ابو هواش» را که ۱۴۱ روز اعتصاب غذا کرده و وزنش به ۳۰ کیلوگرم رسیده بود، آزاد نمی‌کردند.

در همین جهت شنبه پیش دو راکت از سوی غزه به سواحل تحت اشغال صهیونیست‌ها برخورد کرد که به زعم برخی از کارشناسان هشداری جدی برای مقامات این رژیم بود. ابو هواش بالاخره بعد از ۱۴۱ اعتصاب غذا بامداد امروز (چهارشنبه ۱۵ دی) آزاد شد. محمد شلح از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با المیادین اعلام کرد صهیونیست‌ها مصمم بودند که اسیر هشام ابوهواش را به شهادت برساند، اما شکست خوردند. بدین ترتیب با آزادی ابو هواش پیروزی دیگری برای گروه‌های فلسطینی بوجود آمد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۷ دی ۱۴۰۰
چه عجب شما هم هستید مثل اینکه
......
۱۰:۴۶ ۱۶ دی ۱۴۰۰
لعنت خدا بر یهودیان صهیون و سفیانی های عوام فریب