سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارندگی به ۵۵ محور روستایی خسارت زد

بارندگی به ۵۵ محور روستایی خسارت وارد کرد که با تلاش راهداران پاکسازی اولیه این محورها از آسیب دیدگی ها صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند -  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با شروع بارندگی‌های در استان کلیه عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت آماده باش کامل نسبت به ارائه خدمات مورد لزوم اقدام کردند.

وی گفت: با توجه به بارش برف در گردنه‌های برفگیر خراسان جنوبی در ۵ شهرستان و بارش باران در ۴ شهرستان دیگر، ۳۰ درصد راه‌های استان از بارش‌ها تاثیر گرفتند که با تلاش مشترک تیم‌های راهداری و پلیس راه بازگشایی محور‌های شریانی و اصلی استان انجام گرفت.

جلال زاده گفت: بیش از ۱۹۲ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و ۲۱۵ نفر نیروی راهدار با استفاده از حدود ۳۵۰۰ تن شن و نمک به برفروبی، پاکسازی و شن و نمک پاشی ۴۳۰ کیلومتر از انواع راه‌های استان پرداختند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: همچنین به بیش از ۹۵ خودرو در طول راه‌های بین شهری و روستایی استان توسط عوامل راهداری، امدادرسانی و ۵۵ نفر از مسافران در راهدارخانه‌ها اسکان داده شدند.

جلال زاده گفت: به علت بارندگی‌های اخیر به ۲۵۹ دستگاه پل و ابنیه فنی راه‌ها خسارت وارد شده است.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: تا کنون به ۵۵ محور روستایی در اثر بارندگی خسارت وارد شده که با تلاش راهداران پاکسازی اولیه این محور‌ها از گل و لای و ترمیم آسیب دیدگی‌ها صورت گرفته و در حال حاضر تردد بصورت روان در کلیه محور‌های استان جریان دارد.

گروه‌های راهداری در حالت آماده باش قرار داشته و تمامی مسیر‌های مواصلاتی استان از طریق مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در حال رصد و بررسی مستمر هستند.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.