سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یخبندان در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش پنج درجه‌ای دمای هوا گفت: دمای ۳۰ شهر استان تا فردا به زیر صفر می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - آسیه آقایی با اشاره به بارش برف و یخبندان به ویژه در نیمه شمالی استان اصفهان در ۲۴ ساعت آینده، گفت: دما در شهر‌های داران، میمه، خوانسار به ۹ درجه زیر صفر، چادگان هشت، ورزنه، سمیرم، شهرضا، دهق، زرین‌شهر، مورچه خورت و علویجه ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر و سایر مناطق تا پنج درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

آقایی با بیان اینکه بوئین میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان در ساعات پیش رو است، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به چهار درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از عصر تا شامگاه امروز، گفت: بارش برف و باران به ویژه در نیمه شمالی و شمال غرب استان احتمال کولاک برف در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

آقایی گفت: از روز جمعه با استقرار جوی پایدار در سطح استان شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی فراهم است که تا روز دوشنبه تشدید آلودگی هوا را در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان انتظار داریم.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.