سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سند دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی تعیین تکلیف می‌شود

کارگروه تعیین تکلیف سند دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی تشکیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک -  دوازدهمین نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در اراک با حضور مخلص الائمه استاندار مرکزی برگزار شد.

این جلسه سه مصوبه مهم داشت که تشکیل کارگروه تعیین تکلیف سند دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی یکی از این مصوبات بود.

حیدری دبیر هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در حاشیه این نشست، تشکیل کارگروه تعیین تکلیف سند دانشگاه فرهنگیان ایجاد جاده سلامت و ارتقاء هیات علمی دانشگاه را سه مصوبه‌ای دانست که امروز با حضور استاندار مرکزی مصوب شد.

مخلص الائمه استاندار مرکزی هم در این نشست با اشاره به اینکه معلمان انسان‌های انسان ساز هستند گفت: دولت خود را موظف به هدایت مردم می‌داند و یکی از مراکزی که در این زمینه نقش جدی دارد فرهنگیان هستند.

مخلص الائمه در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی او را سر سلسله انسان سازی دانست و همچنین دانشگاه فرهنگیان را زیر ساز آموزش و پرورش دانست و بر حمایت از این دانشگاه و رفع مشکلات آن تاکید کرد.

استان مرکزی درای دارای دو مرکز دانشگاه فرهنگیان است که هر دو در شهر اراک، مرکز استان با نام‌های مرکز شهید باهنر (آقایان) و مرکز زینب کبری (خانم ها) مستقر هستند.

رشته‌های دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید باهنر اراک شامل دبیری شیمی، مشاوره، فعالیت‌های پرورشی، دبیری زیست‌شناسی، دبیری تاریخ، دبیری جغرافیا، دبیری الهیات و معارف اسلامی، آموزش زبان و ادبیات فارسی، تربیت دبیر زبان انگلیسی، دبیری فیزیک، دبیری علوم اجتماعی، آموزش تربیت بدنی گرایش عمومی و دوره متوسطه، ارتباط تصویری، دبیری زبان و ادبیات عرب، دبیری ریاضی و علوم تربیتی با دوگرایش آموزش ابتدایی و آموزش کودکان استثنایی است.

دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۰ تأسیس شد و اکنون ۱۰ سال از تأسیس این دانشگاه می‌گذرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.