سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروین:

شهید سلیمانی ورزشکار واقعی و مرد مردان بود

پیشکسوت فوتبال ایران درباره بازی دوستانه و نمادین به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - علی پروین، پیشکسوت فوتبال ایران در حاشیه دیدار دیدار نمادین تیم ملی ۹۸ و منتخب استقلال و پرسپولیس به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی ورزشکار واقعی و مرد مردان بود. دوباره به خانواده اش و مردم ایران شهادت او را تسلیت می‌گویم.  

او در واکنش به صحبت‌های پرویز مظلومی، پیشکسوت استقلال اظهار داشت: صحبت‌های مظلومی را نشنیدم. لطفا درباره بازی امروز سوال کنید.  

پیشکسوت استقلال چندی پیش گفته بود: پروین یک روز گفت حاضرم تمام ورزشگاه آزادی را با ۱۰۰ هزار پرسپولیسی بدهم و جایگاه ۸ استقلالی‌ها (جایگاه هواداران متعصب استقلال) را بگیرم، زیرا همان یک گوشه ورزشگاه اندازه ۱۰۰ هزار پرسپولیسی سر و صدا می‌کنند!

پروین درباره بازگشت خود به چمن ورزشگاه آزادی گفت: از این بابت خیلی خوشحالم. چندین سال بود که پا روی چمن این ورزشگاه نگذاشته بودم. در این مدت از سکو‌ها به زمین نگاه می‌کردم. دلم برای حضور روی چمن ورزشگاه آزادی تنگ شده بود، اما زمانه همین است و با پیری نمی‌توان کاری کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.