سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره سایبری رژیم صهیونیستی تغییر کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تغییر رئیس اداره پدافند سایبری این رژیم خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان، اداره پدافند سایبری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نفتالی بنت قصد دارد رئیس این اداره را  تغییر دهد.

طبق بیانیه این اداره که در جروزالم پست باز نشر شده است، دوران ریاست «ایگال اونا» بر پدافند سایبری رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است، اما نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد ندارد وی را مجددا به عنوان رئیس اداره انتخاب کند.

گفته شده تا امروز (چهارشنبه) هیچ نشانه‌ای از تغییر ریاست وجود نداشته و جانشین «اونا» هنوز انتخاب نشده  است و تا زمان انتخاب جانشین، معاون وی، اداره امور را بر عهده دارد. 

روسای پیشین این اداره طول دوره متفاوتی را زیر نظر نخست وزیر‌های رژیم صهیونیستی گذرانده اند؛ بنابراین مشخص نبود دوره ریاست ریاست ایگال اونا چه مدت طول خواهد کشید.

به دنبال حملات سایبری متعدد به مراکز و ب سایت‌‎های رژیم صهیونیستی روز دوشنبه، در دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، وبسایت‌های صهیونیستی «جروزالم پست» و «معاریو» هک شدند.

در تصویری که روی صفحه هک شده جروزالم پست منتشر شد، موشکی دیده می‌شد که از انگشتر سردار سلیمانی بر راکتور هسته‌ای دیمونای این رژیم فرود می‌آید. همچنین در پیام هشداری به زبان انگلیسی و عبری  نوشته شد: «ما به شما نزدیک‌تر از آنیم که فکر می‌کنید».

پس از این رخداد که حدود دو ساعت به طول انجامید، جروزالم پست ضمن تایید خبر مذکور نوشت: مشخص نیست این حمله سایبری از سوی افرادی در داخل ایران انجام شده یا هواداران ژنرال سلیمانی در بیرون از ایران اقدام به این حمله کرده‌اند.

گروه هکری «عصای موسی» طی ماه‌های اخیر صدمات زیادی را به زیرساخت‌های سایبری رژیم صهیونیستی وارد کرده و اطلاعات شخصی صد‌ها  نیرو‌های نظامی این رژیم را افشا کرد. پیش از آن نیز، گروه موسوم به «سایه سیاه» نیز با هک کردن یک اپلیکیشن صهیونیستی، اطلاعات ۳۰۰ هزار صهیونیست را در فضای مجازی منتشر کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.