سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش گسترده مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس در شبکه جهان بین

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با پوشش گسترده مراسم تشییع هشت شهید گمنام دفاع مقدس، یاد و خاطره آنان را در دل‌ها زنده و جاویدان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز‌های آکنده از غم و اندوه این مصیبت جانکاه، استان میزبان هشت شهید گمنام دفاع مقدس است و در روز پنج شنبه ۱۶ دی، پیکر پاک این شهدای والامقام بر دستان مردمان این خطه از سرزمین، تشییع و در شهر‌های شهرکرد، آلونی و ناغان به خاک سپرده خواهند شد.

سه شهید گمنام دفاع مقدس در مجموعه فرهنگی موزه دفاع مقدس استان، یک شهید در حوزه علمیه خواهران، دو شهید در شهر آلونی و دو شهید گمنام هم در شهر ناغان، تدفین خواهند شد.


بیشتر بخوانید


این مراسم ساعت ۰۹:۳۰ دقیقه از مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد آغاز و تا محل امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون ادامه دارد.

معاونت سیمای جهان بین با استقرار دو واحد سیار به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی و داریوش نیکبخت، یک گروه پرتابل و یک گروه مستند ساز به تهیه کنندگی یزدان کیان، در شهرکرد مرکز استان و برقراری ارتباط‌های اینترنتی از شهر‌های آلونی و ناغان، مراسم تشییع هشت شهید جان بر کف و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس را پوشش گسترده تصویری می‌دهد و گزارش‌هایی را در برنامه زنده «یاس کبود» به تهیه کنندگی طیبه اسماعیلی تقدیم بینندگان می‌کند.

این مراسم در رادیو از طریق برنامه «در سوگ یاس» به تهیه کنندگی کبری موسوی پوشش داده می‌شود و همچنین گزارش‌های مردمی و توصیفی با گزارشگری مجید عالی پور و صحبت‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، به سمع شنوندگان خواهد رسید.

برنامه‌های روتین موج زنده رود، پیک روز، پیک عصر، جاده جوانی و ... هم به این مناسبت می‌پردازند.

معاونت خبر هم با پوشش و انعکاس استقبال از شهدای گمنام و تشییع این عزیزان در برخی ادارات استان، تهیه گزارش از مراسم تشییع شهدا در شهر‌های شهرکرد، آلونی و ناغان و پخش از بخش‌های خبری محلی رادیویی و تلویزیونی، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری محتوا‌های تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان ها، مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در استان را پوشش خبری می‌دهد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.