سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع هزار بسته کمک مومنانه در کرمان

هزار بسته کمک مومنانه به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان امروز به همت ناحیه امیرالمومنین (ع) کرمان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سرهنگ حمیدرضا حسین‌خانی، فرمانده ناحیه مقاومت امیرالمومنین (ع) گفت: ناحیه مقاومت امیرالمومنین (ع) در بخش کمک‌های مومنانه از ابتدای کرونا تاکنون بیش از هزار بسته کمک‌های مومنانه را توزیع کرده است.

اوگفت: در هفته مقاومت حدود هزار بسته معیشتی توزیع داریم که ۵۰۰ بسته آن را ناحیه امیرالمؤمنین (ع) با کمک خیران تهیه کرده است و حدود ۵۰۰ بسته آن از ظرفیت حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌های مقاومت، سپاه و خیران استفاده کردیم.

سرهنگ حسین‌خانی گفت:هزار بسته در سطح شهرستان‌های کرمان بیشتر در بخش‌های ماهان، گلباف، راین، شهرک صنعتی و سرآسیاب در مناطق محروم و کم درآمد به همت پایگاه‌ها و مقاومت با کمک ائمه جمعه جماعات توزیع خواهد شد.

او می‌گوید: ارزش هر بسته که شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، روغن و ... است ۶۰۰ هزارتومان است که مجموع آن‌ها ۶۰۰ میلیون تومان می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت امیرالمومنین (ع) گفت: از جمله کار‌هایی که ناحیه مقاومت امیرالمومنین (ع) در هفته مقاومت انجام داده است می‌توان به بحث خدمات جهادی اشاره کرد که ۶ دندانپزشک به شهرک صنعتی و شهرک پدر اعزام کردیم که خدماتی را در قالب ۲ کامیونت دندانپزشکی انجام داده اند که حدود ۵۰ میلیون تومان به مردم مناطق محروم این مناطق خدمات ارائه دادند.

به گفته او در مناطق شهرک پدر و صنعتی ۴۳ خانوار شناسایی شده اند که بیماری خاص داشتند که برای دریافت خدمات درمانی رایگان به بیمارستان اعزام شدند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.