سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری بیش از ۹ هزار فرد مرتبط با موادمخدر در استان همدان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت:در ۹ ماهه امسال ۹ هزار و ۶۸۵ فرد مرتبط با موادمخدر در استان دستگیر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان -سرهنگ جمشید باقری گفت: این مجموعه در ۹ ماهه امسال ۹ هزار و ۶۸۵ فرد مرتبط با موادمخدر از جمله قاچاقچی، تهیه و توزیع کننده و معتاد متجاهر و خرده فروش را دستگیر کرده است.

او گفت: مجموع دستگیرشدگان موادمخدر امسال در استان نسبت به ۹ ماهه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: در این مدت زمان سه هزار و ۱۶۶ معتاد، ۸۹۶ معتاد متجاهر، یک هزار و ۶۰۶ نگهدارنده، چهار هزار و ۱۷ قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروش دستگیر شدند.

 باقری گفت:میزان دستگیر شدگان در بخش معتادان ۶۱ درصد، معتادان متجاهر ۱۸ درصد، نگهدارنده ۲ درصد و قاچاقچی، توزیع کننده و خرده چهار درصد درصد افزایش داشته است.

به گفته او ۹ هزار و ۱۶۴ عملیات پلیسی در ۹ ماهه امسال انجام شده که نتیجه آن علاوه بر کشفیات موادمخدر توقیف ۱۰۰ دستگاه خودرو و ۳۹ دستگاه موتورسیکلت بوده است.

 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: در راستای طرح ساماندهی و صیانت از معتادان، درمان معتادان متجاهر به ویژه افراد دارای بیماری عفونی و زخم باز توسط بیمارستان‌های منتخب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد تاکید است.

سرهنگ باقری گفت: معتاد متجاهر به اشخاصی اطلاق می‌شود که ضمن وابستگی جسمی و روحی شدید به موادمخدر یا روان گردان به شخصه شغل، مسکن و سرپناهی ندارند و خانواده و، ولی او قادر یا مایل به نگهداری و درمان او نیستند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.