سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار فراخوان "شخصیت چهارباغ"

شهردار اصفهان گفت: درحال حاضر بر روی برنامه های فرهنگی چهارباغ به‌صورت ویژه کار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان- علی قاسم‌زاده گفت: درحال حاضر بر روی چهارباغ به‌صورت ویژه کار می‌شود و به‌زودی فراخوانی نیز با عنوان "شخصیت چهارباغ" منتشرخواهد شد چراکه ما معتقدیم این شخصیت باید محافظت شود. برگزاری برنامه "هنرمردان" می‌تواند اتفاق جدیدی در شهر محسوب شود چراکه طراحی و محتوای خاصی را پیش بینی کرده و همچنین دو مناسبت شهادت سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین ایام شهادت حضرت زهرا (س) تلفیق شده است.

ویژه‌برنامه «هنر مردان» از سوی معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری دفاتر تخصصی معاونت فرهنگی به مدت پنج روز از دوازدهم تا شانزدهم دی‌ماه هرشب از ساعت ۱۸ تا ۲۳ به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در میدان امام حسین (ع) اجرا می‌شود.

به گفته وی  راهبرد اصلی فرهنگ شهرداری دو موضوع است؛ اولین بحث، هویت اصفهان است یعنی هر اقدام فرهنگی باید به تقویت و معرفی هویت فرهنگی کمک کند که هویت شهر اصفهان نیز هویتی دینی، تاریخی و تمدنی است. دوم اینکه به نشاط و سرزندگی شهر کمک کند یعنی مردم احساس بهتری در شهر داشته باشند؛ این دو هدفی است که ما آن‌ها را در فعالیت‌های فرهنگی دنبال می‌کنیم.


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.