سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

نقش شهید سلیمانی در دفاع از ملت‌های مظلوم تاثیرگذار و درخشان است

علیپور گفت: در سرتاسر محور مقاومت بخصوص در موضوع حمایت و دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه، نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاثیرگذار و درخشان بوده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز - سرهنگ پاسدار قاسم علیپور در آیین دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان پاسارگاد با پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع)، گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نقش اصلی و فرماندهی دفاع از حریم اهل بیت (ع) و مقابله با تروریست‌های تکفیری را بر عهده داشتند.

او گفت: شکست سنگین تروریست‌های تکفیری نقشه‌های پلید استکبار جهانی و صهیونیست‌ها برای منطقه را نقش بر آب کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: در زمانی که تروریست‌های تکفیری در حال جنایت و قتل عام ملت‌های سوریه و عراق بودند، سردار سلیمانی به میدان مبارزه وارد شد و با فرماندهی این شهید والامقام و سازماندهی نیرو‌های مقاومت شکست سختی به پیکره نیرو‌های تروریستی که مورد حمایت استکبار جهانی هم بودند وارد شد.

علیپور با اشاره به حضور فعال رزمندگان اسلام و جریان مقاومت در تحولات منطقه، خاطرنشان کرد: در سرتاسر محور مقاومت بخصوص در موضوع حمایت و دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه، نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاثیرگذار و درخشان بوده است.

او با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: شهدا در راه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قدم گذاشتهاند و فرهنگ شهادت برآمده از آموزه‌های کربلا و عاشوراست.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه نیاز امروز جامعه مسئله مهم الگو و شاخص است، گفت: مکتب شهید سلیمانی باید به عنوان راهنما و الگوی زندگی برای نوجوانان و جوانان کشور تبیین شود و این شهید والامقام نمونه‌ای برتر از تربیت یافتگان انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.