سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری شکارچیان غیر مجاز قوچ ومیش در بیجار

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بیجار از دستگیری دو شکارچی غیر مجاز قوچ و میش پس از دو ساعت عملیات تعقیب و گریز از سوی محیط بانان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  علی اصغر هدایت زاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست بیجار گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست، دو شکارچی متخلف را که قصد شکار قوچ و میش داشتند مشاهده کرده و برای دستگیری شکارچیان وارد عمل شدند.

هدایت زاده گفت:ضمن دستگیری این شکارچیان غیرمجاز که در منطقه مهم حفاظت شده قم چقای بیجار قصد شکار داشتند یک قبضه اسلحه غیر مجاز برنو، ۱۱ عدد فشنگ، ۳ عدد چراغ نورافکن، یک عدد چاقو، یک عدد تبر و یک دستگاه دوربین چشمی کشف و توقیف شد.

او می گوید: خوشبختانه این شکارچیان در شکار قوچ و میش نافرجام مانده بودند و چیزی جز گرفتاری در دام محیط بانان و قانون، نصیب آنان نشد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بیجار گفت: مراتب توسط واحد حقوقی صورتجلسه شد و متخلفین جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

هدایت زاده با بیان اینکه مامورین یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان بیجار به صورت شبانه روزی مشغول کنترل و پایش مناطق هستند با متخلفان و خاطیان محیط زیست بدون چشم پوشی برخورد می‌کنند و از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف محیط زیستی، مراتب را به پاسگاه‌های محیط بانی یا اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و یا از طریق سامانه ارتباطات مردمی به شماره ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.