سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی نیارکی:

حفظ اقتدار نیرو‌های مسلح  خط قرمز ایران است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: حفظ اقتدارنیرو‌های مسلح یک اصل مهم و خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان زنجان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی برگزار شد، گفت: هدف از تشکیل سازمان قضایی نیرو‌های مسلح صیانت و حراست از نیرو‌های مسلح است و در کنار این اعمال قانون، رسیدگی به جرایم است و جمع این دو بسیار مهم است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدایت فرمانده کل قوا در زمان جنگ و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابله مقتدر با دشمنان اجازه تجاوز و نفوذ به خاک میهنمان را ندادند و نمونه بارزی از اقتدار نیرو‌های مسلح سرباز وطن و ولایت شهید قاسم سلیمانی بود که الگوی تمام دنیای اسلام است.

صادقی نیارکی بر تعامل و همکاری میان سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان در راستای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه تأکید کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب قوانین چندین بار تغییر کرد، اما قوانین نیرو‌های مسلح کمتر دچار تغییر شده و پیشنهاد می‌شود قوانین نیرو‌های مسلح بروز رسانی شود.

رئیس شورای قضایی استان زنجان می گوید: بخش قابل توجهی از پرونده‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به موضوع فرار از خدمت سربازان اختصاص دارد که بایستی بستر‌های اجرای سیاست نحوه برخورد با سربازان فراری مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

در این مراسم از تلاش‌های ۲ ساله حسین غفران نیا تقدیر و دکتر رحیم رحیمی به عنوان رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان زنجان معرفی شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.