سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید از ۹۱ واحد صنفی در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از بازدید ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان از ۹۱ واحد صنفی و صدور اخطاریه پلمب برای ۲۰ واحد متخلف خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان از البرز- سرهنگ  علی سلیمانی گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظورساماندهی و جلوگیری از فعالیت غیرمجاز واحد‌های صنفی، طرح بازدید از صنوف مختلف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری اتاق اصناف این شهرستان از ۹۱ واحد صنوف از جمله  تعمیرکاران اتومبیل، عطاری ها، واحد‌های کفش و پوشاک، میوه فروشان و مواد غذایی در سطح شهرستان بازدید کردند که که طی این بازدید، به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات و آیین نامه‌های اداره نظارت بر اماکن عمومی، ۲۰ اخطاریه پلمب صادر و به ۴۳ واحد هم تذکر داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان این که از ۲۵ واحد صنفی متخلف نیز تعهد گرفته شد، گفت: اقدامات کنترلی و نظارتی به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده فعالیت غیرمجاز صنوف مختلف، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/خ

برچسب ها: واحد صنفی ، تخلف صنفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.