سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش کودکان همدانی در هشتمین دوسالانه هنر‌های تجسمی آفرینش

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: ۱۱ کودک همدانی در هشتمین دوسالانه هنر‌های تجسمی آفرینش خوش درخشیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان از همدان _ بهناز ضرابی زاده گفت: ۱۱ عضو این کانون در رشته‌های نقاشی، سفالگری و خوشنویسی هشتمین دوسالانه ملی هنر‌های تجسمی آفرینش موفق به کسب مقام شدند.

او در ادامه گفت:کودکان و نوجوانان این استان با ارسال ۶۰ اثر در رشته نقاشی، ۱۶ اثر سفالگری، ۳۲ اثر عکاسی و ۱۶ اثر خوشنویسی به هشتمین دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور توانستند ۱۱ عنوان برگزیده و هشت عنوان شایسته تقدیر را به خود اختصاص دهند.

پیش از این هم دو کودک همدانی عضو مرکز فرهنگی هنری شیرین سو در مسابقه بین المللی رومانی خوش درخشیدند و مدال طلای مسابقه بین المللی نقاشی رومانی را کسب کرده بودند.

به گفته  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در رشته نقاشی «آیلین جهانگیری»، «مائده سحاب‌قلی‌پور»، «روژان تارا» و «سمیرا سیف» و «صبا سالگی» نفرات برگزیده شدند.

بهناز ضرابی زاده گفت: در رشته خوشنویسی این رویداد هنری «سوگند کرمی»، «مهسا قادری» و «محمدحسین شکری» معرفی شدند.

 او گفت: در رشته سفالگری «محمدمهدی مسلمی»، «محمدطا‌ها حمیدی» و «محمدرضا بخشایی» به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت:علاوه بر ۱۱ برگزیده، هشت نفر از اعضا نیز شایسته تقدیر شناخته شدند افزود: در رشته خوشنویسی مائده فعلی و فاطمه بخشی عناوین شایسته تقدیر را به دست آوردند.

ضرابی زاده گفت: «ایش حیدری‌رضا,فاطمه عمادی‌مقیم و نازنین قاسمی شایسته تقدیر رشته نقاشی شدند.

او گفت: در رشته سفالگری امیرعلی شاهمدادی، امیرعرفان خرقانی وزهرا زهدی شایسته تقدیر شناخته شدند.

به گفتهمدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان  در مجموع ۲ هزار و ۹۳۹ اثر در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوشنویسی و عکاسی به دبیرخانه هشتمین دوسالانه ملی ارسال شده بود که از آن میان ۱۱۴ اثر به‌عنوان برگزیده و ۱۱۶ اثر شایسته قدردانی شناخته شدند.

هشتمین دوسالانه ملی هنر‌های تجسمی آفرینش از سوی اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ۳۰ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۳ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.