سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوای نواحی کوهستانی استان برفی می‌شود

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بنا بر هشدار زرد هواشناسی، از اوایل وقت فردا، شاهد بارش باران و برف در نواحی کوهستانی استان خواهیم بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، قدرت اله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: بنا بر هشدار زرد صادره از سوی سازمان هواشناسی، از اوایل وقت فردا چهار شنبه تا اواخر وقت همان روز، با ورود و گذر یک سامانه بارشی از سطح استان، شاهد بارش باران و علی الخصوص برف در نواحی کوهستانی استان خواهیم بود.

مهدیخانی افزود: با توجه به بارش برف و باران در سطح جاده‌ها و گردنه‌های مرتفع به دلیل یخبندان، پدیده لغزندگی به همراه کاهش دید افقی و مه گرفتگی رخ خواهد داد و احتمال اختلال در تردد وجود دارد.

وی تاکید کرد: مقتضی است هم استانی‌ها هشدار‌های صادره را جدی بگیرند و از تردد بی مورد درجاده‌ها و مسیر‌های لغزنده و نیز صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استان به پرورش دهندگان دام و طیور هم توصیه کرد برای ذخیره سوخت کافی اقدام کنند.

مهدیخانی از هم استانی‌ها خواست در فصل سرما ضمن مدیریت مصرف سوخت، خودرو‌های خود را به وسایل ایمنی از قبیل زنجیر چرخ، ضد یخ، پتو، لباس گرم و جیره غذایی خشک مجهز کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این از ایمنی وسایل گرمایشی گاز سوز برای جلوگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن اطمینان حاصل کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.