سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شبانه روز گذشته؛

دو نفر دیگر در استان همدان قربانی کرونا شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن دو بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در استان خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان از همدان _محمد طاهری گفت:با از دست رفتن ۲ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کووید ۱۹ در استان همدان از ابتدای همه گیری تاکنون به ۳ هزار و ۱۶۱ نفر رسیده است.

او گفت:در مجموع با ۲۱ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۱۰۰ هزار و ۵۶ نفر و بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۱۵۶ مورد رسیده است.

در یکشنبه گذشته ۱۷ مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی یا بستری شناسایی شده‌اند و هیچ مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ نداده بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا ۳۷۱ مورد بود که ۴۴ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۹ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

طاهری درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۵۱، بهار یک هزار و ۵۶۹، تویسرکان یک هزار و ۵۹۴، رزن یک هزار و ۲۴۲، درگزین ۴۲۰، فامنین ۴۱۴ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۴۶ نفر است.

او گفت: همچنین تاکنون ۵ هزار و ۸۰۴ نفر در ملایر، ۴ هزار و ۱۷۰ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۶۲ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۶۸۴ مورد مثبت گزارش شده است.

حال ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا بستری در مراکز درمانی استان همدان  وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.