سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگران شهرداری خرمشهر در ایستگاه اعتراضات

پرسنل شهرداری خرمشهر باز هم به دلیل مطالبات پرداخت نشده خود دست به دامن اعتراض شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، در چند وقت اخیر بارها پرنسل شهرداری خرمشهر به دلیل مطالبات پرداخت نشده خود اعتراض می کنند  و در مقابل این اداره و فرمانداری ویژه این شهرستان تجمع می کنند.

امروز نیز به دلیل وعده های بی سرانجام واریزی یک وام 50 میلیون تومانی در ازای مطالبات 6 ماهه خود در مقابل ساختمان فرمانداری ویژه خرمشهر به نشانه اعتراض تجمع کردند.

نیما رحیم پور، مدیر روابط عمومی شهرداری خرمشهر در گفت­وگو با خبرنگار ما دلیل معطلی در پرداختی وام به پرسنل این اداره را تاخیری در تحویل مدارک هویتی آن ها به بانک و تایید آن ها از سوی بانک مورد نظر اعلام کرد و وجود هرگونه مشکل در خصوص ضمانت وام های پرداختی از سوی شهرداری را رد کرد.

او گفت: در صورتی روال اداری دچار مشکل جدیدی نشود ، پیش بینی می شود تا پایان این ماه کارگران وام 50 میلیون تومانی خود را دریافت کنند.

رحیم پور با اعلام واریز نشدن عوارض آلایندگی و ارزش افزوده از سوی استان به حساب شهرداری خرمشهر از پرداخت یک ماه حقوق پس از این مبلغ ها خبر داد.

مدیر روابط عمومی شهرداری زمان واریزی مطالبات 2 ساله بازنشستگان این اداره را همزمان با پرداخت حقوق پرسنل در روزهای آینده اعلام کرد.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.