سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهید گمنام مهمان نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی

صبح امروز محفل وداع با شهید گمنام در جمع نیرو‌های مسلح استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند- در مراسم که با حضور فرماندهان نظامی در استان و کارکنان ارشد نظامی آجا، قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند برگزار شد سردار رضوی یکی از همرزمان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی همواره با مردم بود و به ائمه اطهار (ع) متوسل و گوش به فرمان رهبری بود و خداوند به او عزت داد.

او گفت: مبارزه با اشرار در منطقه شرق کشور، استان سیستان و بلوچستان و برقراری امنیت در این مناطق در سال‌های گذشته با مردم و در کنار مردم بود و خدمت به مردم از جمله ویژگی‌های این شهید گرانقدر بود.

سردار رضوی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های سردار سلیمانی در کشور‌های سوریه، عراق، لبنان و فلسطین ایجاد گروه‌های بسیجی از اقشار مختلف مردم و مبارزه با داعش بود که با پیروزی بر داعش به سرانجام رسید.

او گفت: هسته‌های مقاومت زیادی در کشور‌های مختلف راه اندازی شد و این هسته‌های تشکیل شده در کشور‌های مختلف نشات گرفته از مکتب حاج قاسم سلیمانی بود، زیرا این مکتب وابسته به ولایت بود.

همرزم شهید سلیمانی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی انقلابی در کشور ایجاد کرد و برای جمهوری اسلامی دارای ثمر بود و این عزتی بود که خداوند به هر کسی نمی‌دهد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.