سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی سه هزار مددجوی یزدی از آموزش‌های شغلی

مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: در ۹ ماهه اول امسال سه هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد از آموزش‌های شغلی بهره‌مند شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد، گفت: در ۹ ماهه اول امسال سه هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از آموزش‌های شغلی این نهاد در سه سطح مقدماتی، مهارت آموزی و پایدارسازی و توسعه اشتغال بهره‌مند شدند.

شجاعان گفت: آموزش‌های مقدماتی اشتغال موجب توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد نگرش کارآفرینانه و ارتقای مهارت‌های عمومی آنان در حوزه کسب وکار می‌شود و هدف نهایی از این آموزش فراهم سازی فضای کار آفرینی برای تمامی مستعدان اشتغال، مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی و افراد به کار گمارده شده از طریق کاریابی و همچنین دانش آموزان معرفی‌شده از سوی حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد است.

او گفت: آموزش‌های مهارت آموزی اشتغال برای ایجاد مهارت و توانایی برای احراز شغل و یا افزایش مهارت اولیه با هدف ایجاد اشتغال و یا به‌کارگماری کارآموزان در بنگاه‌های اقتصادی فعال ارائه می‌شود و آموزش‌های پایدارسازی و توسعه اشتغال برای ارتقای سطح دانش فنی و افزایش بهره‌وری فعالیت افراد دریافت‌کننده خدمات اشتغال و کاریابی از طریق آشنایی با نوآوری‌های علمی یا تجربی در زمینه شغلی آن‌ها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.