سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۴۰۰میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای پروژه‌های راهسازی سیستان و بلوچستان

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ابلاغی پیوست قانون بودجه ۱۴۰۰ به منظور اجرای پروژه‌های راهسازی استان تخصیص یافت.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان  گفت: با تخصیص انجام شده ۱۰۰ درصد اعتبارات ابلاغی پیوست قانون بودجه سال ۱۴۰۰ محقق شده است.

اکبری گفت: در حال حاضر ساخت ۹ پروژه راه سازی شامل ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه و ۱۰ کیلومتر راه اصلی در تمام محور‌های مواصلاتی استان توسط این اداره کل در حال اجراست که ساخت و تکمیل آن‌ها به تخصیص به موقع اعتبارات بستگی دارد.

وی با قدردانی از همراهی استاندار سیستان و بلوچستان در تخصیص اعتبارات، ادامه داد: اعتبارات پروژه‌های راهسازی استان از محل اعتبارات استانی و ملی (شامل توازن، مناطق محروم و پیوست قانون بودجه) تامین می‌گردد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع سه بخش اعتبارات ملی تنها اعتبارات پیوست قانون بودجه ۱۴۰۰ به پروژه‌های راه سازی استان تخصیص یافته است.

وی گفت: با توجه به ضرورت تکمیل هر چه سریعتر پروژه‌های راه سازی استان پیگیر هستیم اعتبارات توازن و مناطق محروم نیز تا قبل از پایان سالجاری محقق گردد.

اکبری گفت: برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان بطور متوسط بین ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی گفت: پیش بینی شده است در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز تا پایان سالجاری ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان تکمیل و آماده بهره برداری شود.

 مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: این اداره‌کل برای شتاب بخشی به توسعه سیستان و بلوچستان و فراهم شدن زمینه تردد ایمن کاربران جاده‌ای توسعه بزرگراه‌ها را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی گفت: تلاش داریم در صورت تخصیص مابقی اعتبارات مصوب علاوه بر تسریع در ساخت پروژه‌های کنونی احداث پروژه‌های جدید بزرگراهی را تا قبل از پایان سالجاری در استان آغاز نمایم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.