سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رانندگان در محور‌های زاهدان- خاش و زاهدن- زابل با احتیاط تردد کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی رانندگان در محور‌های زاهدان- خاش حد فاصل نوک آباد و زاهدان - زابل حد فاصل حرمک با احتیاط کامل رانندگی کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان،  ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی در خصوص ورود توده هوای سرد به استان و احتمال بارش برف در ارتفاعات و  یخ زدگی مسیر‌ها در روز‌های پایانی هفته جاری ضروری است رانندگان در محور‌های زاهدان- خاش حد فاصل نوک آباد و زاهدان - زابل حد فاصل حرمک با احتیاط کامل رانندگی کنند.

 ایوب کرد گفت: هم اینک  به جز محور میل نادر به سفیدآبه که مسدود شده بر اثر بارندگی‌های اخیر تمام محور‌های مواصلاتی شمال استان باز و هیچگونه منع ترددی وجود ندارد، اما با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم رانندگی با احتیاط کامل و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی توصیه می‌شود.

وی گفت: همزمان با هشدار سازمان هواشناسی ۳۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری با بکارگیری ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با تعداد ۳۳۵ راهدار به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امداد رسانی در محور‌های مواصلاتی شمال استان مستقر شدند.

کرد  گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم در استان در روز‌های آینده به رانندگان و کاربران جاده‌ای تاکید می‌شود که حتما قبل از عزیمت به سفر، از طریق تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند تا دچار مشکلات احتمالی ناشی از شرایط ناپایدار جوی در طول راه‌ها نشوند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.