سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۹ دوومیدانی کار ایذه‌ای در مسابقات داخل سالن کشور

۹ دوومیدانی کار ایذه‌ای در مسابقات داخل سالن کشور با حریفان به رقابت خواهند پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز - تیم بزرگسالان دوومیدانی استان خوزستان در دو بخش آقایان و بانوان جهت شرکت در مسابقات دوومیدانی داخل سالن کشور به تهران اعزام شد.

این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی به منظور شرکت در دهمین دوره مسابقات داخل سالن آسیا (نورسلطان ۲۰۲۲) را نیز دارد، به مدت دو روز و به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب و با حضور ۹ دوومیدانی کار ایذه‌ای برگزار می‌شود.

در بخش آقایان در رده جوانان شایان مرادی و ابوالفضل صادقی، در رده نوجوانان ابوالفضل داودی و سید یوسف موسوی همچنین در بخش بانوان و در رده جوانان سهیلا شاهپوری و ساناز شاهپری، در رده نوجوانان نیز آوا چهارتنگی، ساناز و مریم احمدی حضور دارند.

این مسابقات در دو نوبت صبح (بانوان) و عصر (آقایان) و با حضور تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، ذوب‌آهن اصفهان، سلکتور تهران، فولاد هرمزگان، لیانا بوشهر، سفیر گتوند، شهید عبدی مازندران، مقاومت بسیج تهران، عماد تهران، مقاومت البرز، مهاجرین افغانستان در بخش آقایان و تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، مقاومت تهران، مقاومت البرز، سلکتور تهران و چادر ملو اردکان در بخش بانوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.