سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۴۴۰ راهدار همزمان با شروع بارندگی‌های در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۴۴۰ نفر از راهداران همزمان با شروع بارندگی‌ها در مسیر‌های ارتباطی فعالیت می‌کنند.

 باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان -جلال الدین قادری گفت: همزمان با هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر بروز بارندگی شدید استان به ویژه مناطق جنوبی آن تمامی راهداران این اداره کل در قالب ۳۵ تیم در آماده باش کامل درآمدند و با شروع بارش‌ها به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امداد رسانی در راه‌های ارتباطی به خدمات رسانی پرداختند.

وی گفت: در حال حاضر محور دلگان- بزمان، دلگان - زهکلوت و فنوج- کتیج- رمشک به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی مسدود هستند و تلاش راهداران برای بازگشایی آن‌ها با قوت ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت با هماهنگی‌های صورت گرفته ۱۳ شرکت خصوصی طرف قرار داد این اداره کل آمادگی خود را برای در اختیار قرار دادن ماشین آلات به راهداران اعلام کرده‌اند که به منظور تسریع خدمات رسانی به شهروندان از آن‌ها استفاده خواهد شد.

وی گفت: ضروری است شهروندان مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان با توجه به تداوم بارندگی‌ها و شرایط ناپایدار جوی کنونی از سفر‌های غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی، اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.