سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر ۲۳ درصد افزایش یافت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تخلیه و بارگیری کالا در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر، بیش از ۳ میلیون و ۲۵۷هزار تن کالای نفتی و غیر نفتی در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است که از این میزان بیش از ۲ میلیون و ۱۲۹ هزار تن مربوط به بخش غیر نفتی و یک میلیون و ۱۲۷ هزار تن به بخش نفتی مربوط است.

او گفت: در همین مدت میزان تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر با افزایش ۴ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال، ۳۰هزار و ۱۶۳ TEU بوده است.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، در بازه زمانی ۹ ماهه سال ۱۴۰۰، تعداد شناور‌های ورودی به بندر بوشهر، هزار و ۸۷۹ فروند بوده است که از این میزان تعداد ۴۳۰ فروند شناور‌های بالای هزار تن و هزار و ۴۴۹ فروند شناور‌های زیر هزار تن بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


او گفت: همچنین در ۹ ماه امسال، ۵۱ هزار و ۶۸۷ مسافر در بندرهای استان بوشهر جابه‌جا شده‌اند به عبارت دیگر ۲۵هزار و ۲۴۴ نفر مسافر وارد بندرها شده و ۲۶ هزار و ۴۴۳ مسافر خارج شده‌اند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.