سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوا در کرمانشاه کاهش محسوس خواهد داشت

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با پیش بینی اینکه دمای هوا در استان کاهش محسوس خواهد داشت، گفت: در روز‌های آینده شاهد بارش برف در سطح استان خواهیم بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فیروز دولتشاهی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، شرایط ناپایدار حاکم در جو منطقه، کم و بیش تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

این وضعیت، علاوه بر مه صبحگاهی، بویژه در مناطق مرطوب و سردسیر و در بعضی ساعات وزش باد و بارش‌هایی نیز برای سطح استان در پی خواهد داشت.

بارش در ساعاتی از امروز و روز چهارشنبه نمود بیشتری دارد و علاوه بر ارتفاعات در نواحی سردسیر و معتدل نیز به شکل رگبار برف مشاهده می‌شود.

تا پایان هفته، میانگین دمای هوا در غالب نقاط استان، کاهش می‌یابد و این کاهش در روز‌های پنجشنبه و جمعه، محسوس خواهد بود.

میانگین بارندگی‌ها در سطح استان از ابتدای مهر ماه ۹۱ میلیمتر است این میزان بارندگی نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۵ درصد کاهش داشته است.

نگاه خوشبینانه‌ای به بارش‌های فصل زمستان داریم آنچه که نقشه‌های پیش بینی بلند مدت نشان می‌دهد می‌توانیم امیدوار باشیم بارش‌ها در حد نرمال خواهد بود.

نرمال بارش‌ها در فصل زمستان بین ۲۰۰ تا ۲۲۰ میلی متر است،حتی می‌توان امیدوار بود بیش از این مقدار نیز در سه ماه دی، بهمن و اسفند بارش در استان داشته باشیم.

بارش‌های دی ماه از ابتدای هفته آینده آغاز خواهد شد و آنچه که نقشه‌ها نشان می‌دهد اولین بارش زمستانی در خور توجه است و همه مناطق استان را در بر می‌گیرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.