سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی:

گلزار شهدای خواجه ربیع مشهد باید ساماندهی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: گلزار شهدای خواجه ربیع مشهد با هزار و ۲۵۰ شهید مدفون نیازمند ساماندهی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد- جواد خدایی گفت: گلزار شهدای خواجه ربیع مشهد به اندازه شهدای یک استان، شهید دارد و باید هر چه سریعتر نسبت به ساماندهی آن اقدام کرد؛ لازم است کمیته فنی در این زمینه تشکیل شود و طی برگزاری چند نشست برآورد‌های فنی و مالی و کارشناسی لازم در این خصوص انجام گیرد، سپس نشست تصمیم گیری برای تقسیم کار بین دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

وی گفت: شهرستان‌هایی که در ساماندهی گلزار شهدا از برنامه عقب هستند باید هر چه سریعتر در این زمینه فعال شوند و کمک‌های لازم از نظر اعتباری و کارشناسی برای تسریع در ساماندهی این گلزار‌ها طی یک برنامه مشخص انجام شود.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۶ هزار و ۳۸۹ شهید مدفون در هزار و ۴۹۹ گلزار شهدا در خراسان رضوی وجود دارد که تاکنون ۵۴۱ گلزار شهری و روستایی ساماندهی شده و باقی آن‌ها نیازمند ساماندهی است.

خدایی گفت: از بین گلزار‌های ساماندهی شده ۹۴ درصد مربوط به بخش روستایی و باقی مربوط به بخش شهری است و این موضوع اهمیت تخصیص اعتبار بیشتر و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در این بخش را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.