سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش نمایش تولیدی کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره ملی تئاتر مرصاد

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایش تولیدی استان به نام «سرگذشت نابهنگام» به عنوان اثر برگزیده جشنواره ملی تئاتر مرصاد انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد شریف اسلامی رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایش از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بوده و کارگردانی آن را راضیه فصیح بر عهده دارد. 

او گفت: نویسنده نمایش «سرگذشت نابهنگام» سیاوش عالی پور بوده و بازیگران آن شامل داوود و طاها پارسا، محمد دشتی، محمد خماسپور، محسن جلالی، زینب نارکی، فائزه موسوی، داوود هاشمی و محمد اسدی هستند.  

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایش داستان سه سرباز ایرانی است که در زمان پیدایش گروهک تکفیری و تروریستی  داعش به مرزهای کردستان اعزام می شوند و یکی از آن ها به دست داعش به شهادت می رسد. 

اسلامی گفت: جشنواره ملی تئاتر مرصاد به مناسبت یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی و هزار و ۲۸۰ شهید شهرستان اسلام آباد در شهر اسلام آباد غرب برگزار شد. 

او گفت: جوایزی که این نمایش موفق به کسب آنها شد شامل دیپلم افتخار بهترین کارگردانی، دیپلم افتخار بهترین طراحی صحنه، لوح تقدیر بازیگری دوم مرد و لوح تقدیر بازیگری دوم زن بوده است. 

اسلامی گفت: نمایش «سرگذشت نابهنگام« با کسب این چهار جایزه به عنوان اثر برگزیده جشنواره ملی تئاتر مرصاد انتخاب و علاوه بر آن به جشنواره های مقاومت و تئاتر فجر نیز راه یافت. 

او گفت: عوامل اجرایی این نمایش شامل محمد رضایی، ارسلان مردانی، امیر بخشی و محمود دشتی هستند. 

انتهای پيام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.