سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم بارش برف و کولاک تا اواخر وقت امشب در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش برف و کولاک در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا اواخر وقت امشب ادامه خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: با تداوم فعالیت سامانه بارشی تا امشب (دوشنبه ۱۳ دی) بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان همچنان شاهد آسمانی نیمه ابری تا ابری توام با هوای سرد زمستانی و مه آلود و در پاره‌ای از اوقات همراه با بارش برف و رخداد کولاک برف خواهیم بود.

او گفت: بتدریج از شدت بارش‌ها تا اواخر وقت امروز کاسته شده و طی روز سه شنبه (۱۴ دی) موقتاً شدت ناپایداری‌ها در سطح استان کاهش می‌یابد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: فردا آسمان استان اردبیل تا بعد از ظهر غالباً صاف تا نیمه ابری بوده و دمای هوا در طول روز روندی افزایشی خواهد داشت.

محمدی گفت: با توجه به شدت وزش باد و رخداد تندباد‌های موقتی در نواحی مرکزی و جنوبی استان رخداد کولاک برف، رانش برف به سطح جاده و لغرندگی در جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی و برفگیر نوار غربی و مناطق جنوبی استان دور از انتظار نخواهد بود.

او گفت: روز چهارشنبه (۱۵ دی) موج دوم این سامانه بارشی به استان اردبیل نفوذ خواهد کرد که با افزایش ناپایداری‌ها در شمال استان شاهد بارش خفیف باران و در نواحی مرکزی و جنوبی استان بارش باران و برف خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: توصیه می‌شود تا روز چهارشنبه ضمن اجتناب از سفر‌های غیرضرور، تجهیزات زمستانی لازم را جهت گذر از جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی استان به همراه داشته باشند.

محمدی گفت: از روز پنج شنبه (۱۶ دی) جوی پایدار توام با افزایش دما در طول روز در غالب مناطق استان اردبیل حاکم خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.