سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن بهامین «شهید راه خدمت» می‌شود؟

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر ششم مشهد از رایزنی مدیریت شهری شهید راه خدمت شدن پاکبان فوت شده بر اثر تصادف شهرداری مشهد در محل خدمت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام حسن منصوریان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر ششم مشهد گفت: خبر فوت محسن بهامین پاکبان شریف منطقه سه شهرداری مشهد بر اثر تصادف در محل کار و خدمت بسیار متاثرکننده بود و متاسفانه در یک ماه اخیر، دو تن از پاکبانان شریف شهرداری را به علت تصادف در محل خدمت از دست داده‌ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر ششم مشهدمقدس گفت: این سانحه متاثرکننده را به خانواده محسن بهامین و سه فرزند دلبندش تسلیت عرض کرده؛ قطعا شورای ششم و مدیریت شهری در کنار خانواده داغدیده این پاکبان شریف و زحمتکش هستند.

منصوریان گفت: اهداء نسوج قابل پیوند این پاکبان شریف پس از فوت از سوی خانواده‌اش نیز ایثار و از خودگذشتگی و انسانیت خانواده وی را نشان داد و باید قدردان این ایثارگری بود.

وی گفت: پیگیر هستیم در محل تصادف و سانحه صورت گرفته برای این پاکبان شریف، تندیس و یا کتیبه‌ای به نام محسن بهامین نصب شود و از سوی مدیریت شهری نیز نشان خدمت به وی اعطاء خواهد شد.

منصوریان گفت: همچنین شورای ششم مشهدمقدس در تلاش است از طریق رایزنی با بنیاد شهید این قبیل پاکبانان شریف را که در حین و محل خدمت فوت می‌کنند، «شهید راه خدمت» محسوب شوند تا جامعه نیز متوجه عمق فعالیت و ایثارگری این بزرگواران بشود و ان‌شاءالله مسئولان بنیاد شهید نیز با این درخواست موافقت کنند.

 

انتهای پیام//م.ج.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.