سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای آسفالت ۱۳ روستای شمال سیستان و بلوچستان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا کنون ۱۳ روستا از ۱۵ روستایی که برای امسال در دستور کار اجرای آسفالت قرار گرفته بود خاتمه یافته است.

  به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بیک مداح  مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  سیستان و بلوچستان  گفت: اجرای آسفالت روستاها با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال از محل منابع استانی و ملی و به میزان ۴۰ هزار متر مربع انجام شده است.

  بیک مداح گفت: تا کنون ۱۳ روستا از ۱۵ روستایی که برای امسال  در دستور کار اجرای آسفالت قرار گرفته بود خاتمه یافته و بقیه روستا‌ها یا در حال اجرا و یا در برنامه اجرای آسفالت قرار دارد.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بنا دارد تا پایان سال ۲۰ هزار متر مربع دیگر اجرای آسفالت در روستا‌های شمال استان انجام دهد.

بیک مداح  گفت: اگر حمایت‌هایی از جنس تامین اعتبار و تخصیص قیر رایگان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گیرد، آمادگی جهت اجرای آسفالت برای بهره مندی بیشتر روستا‌ها در سطح استان وجود دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پایان به نام روستا‌هایی که  امسال  توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شمال استان اجرای آسفالت صورت گرفته اشاره کرد و گفت: روستا‌های گل محمد بیک، سادات، گل آباد و رضا جر در شهرستان زابل روستا‌های سدکی، شهرک حسن آباد، گزموم و شهرک ابوالفضل در شهرستان هامون، روستا‌های سهراب شیخی، اسلام آباد و قائم آباد در شهرستان نیمروز و روستا‌های خمر و میلک در شهرستان هیرمند اجرای آسفالت انجام گرفته است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.