سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه نینوا:

مردمی بودن جزو مهم‌ترین ویژگی‌های شهید سلیمانی بود

فرمانده سپاه نینوا گفت: مردمی بودن جزو مهم‌ترین ویژگی‌های شهید سلیمانی بود و با الگو برداری از مکتب این شهید مشکلات کشور حل خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار ملک شاهکوهی در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: یکی از ویژگی‌های اصلی شهید سلیمانی اطاعت بی چون و چرا از ولی فقیه بود آن گونه که وقتی شهید سلیمانی در محضر رهبر فرزانه انقلاب حضور پیدا می‌کرد با اشاره انگشت حضرت آقا ماموریت را دریافت می کرد و این نمونه بارز ولایت پذیری است.

او گفت: اگر در مکتب شهید سلیمانی وارد شویم مشکلات کشور حل خواهد شد و این کاری است که مدیران اجرایی کشور باید انجام دهند.

فرمانده سپاه نینوا گفت : اخلاص، شجاعت و نترسیدن شهید سلیمانی ویژگی بارز این شهید گرانقدر بود و این اخلاص  باعث شد که خداوند این شهید را بزرگ کنند و تفکر این شهید در حال حاضر در دنیا در حال تکثیر شدن است.

او گفت:مهمترین ویژگی سردار سلیمانی، مردمی بودن و فدا شدن برای مردم است؛ آن گونه که در خوزستان و حتی در سوریه به مردمی که در شرایط سخت زندگی می کردند سرکشی می کرد و به آن‌ها دلداری می‌داد .

سردار ملک شاهکوهی گفت: شهید سلیمانی را با این مشخصات می توان "مرد میدان" دانست؛ نه فقط در عرصه جنگ، بلکه در همه عرصه‌ها حتی سیاست، فرهنگی و یا اجتماعی شهید سلیمانی صاحب فکر بود.

در حاشیه مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از کتاب " یک ساغر از هزار " با موضوع تبیین الگو‌های رفتاری شهید سلیمانی در خاطرات همرزمان و دوستان رونمایی شد.

این کتاب به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه نینوا تالیف و به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.