سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگیری ماموران انتظامی ایرانشهر با سرنشینان مسلح یک خودروی سرقتی

فرمانده انتظامی ایرانشهر از درگیری ماموران انتظامی با سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ حسن کیخا فرمانده انتظامی ایرانشهر   گفت: ساعت ۱۷ و سی دقیقه عصر امروز ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در پی کنترل محور‌های عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که دارای یک پلاک بود مشکوک و برای بررسی به آن دستور توقف دادند.

وی گفت:راننده و سرنشین خودرو که مسلح نیز بودند بدون توجه به ایست به سمت ماموران تیراندازی می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: با توجه به سرعت عمل پلیس در بررسی خودرو و پلاک آن که سرقتی می‌باشد به تعقیب و گریز برای متوقف کردن خودرو و سرنشینان مسلح آن ادامه دادند تا اینکه با چندین مرتبه اخطار از سوی پلیس و عدم توجه به برای توقف خودرو، نهایتا با شلیک چندین تیر و واکنش متقابل از سوی پلیس خودرو در یکی از معابر متوقف می‌شود.

سرهنگ کیخا گفت:  در بررسی فنی مشخص گردید علاوه بر سرقتی بودن پلاک خودرو، خود خودرو نیز مسروقه و در تیر ماه سال جاری در یکی از خیابان‌های شهر ایرانشهر به صورت مسلحانه مورد سرقت و مالک آن نیز با شلیک تیر سارقان مصدوم می‌شود.

وی گفت: در این عملیات سرنشین مسلح خودرو متواری و راننده خودرو بر اثر شلیک متقابل کشته و در بازرسی از خودرو مقادیر زیادی قرص‌های مشکوک به مواد مخدر صنعتی کشف شده است.

این مقام انتظامی گفت: فرد کشته شده دارای سوابق متعدد شرارت می‌باشد.

به گفته سرهنگ کیخا، تلاش برای دستگیری سرنشین مسلح متواری ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.