سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دپوی ۱۷۰ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ‌ها، کار دست مدیران خودروساز داد

سازمان بازرسی کل کشور برای رسیدگی به موضوع خودروهای دپو شده در پارکینگ خودروسازان، وارد عمل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - میزان خودروهای دپوشده در پارکینگ خودروسازان از ۱۴۵ هزار دستگاه به ۱۷۰ هزار دستگاه رسیده است.

با ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع دپوی خودروها، مدیران دو کارخانه خودروساز برای پاسخگویی احضار شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۴ دی ۱۴۰۰
احضار شدن چی شد مگه آسمان ب زمین آمد مشکل مردم حل.
مرگ بر آمریکا
۱۱:۰۹ ۱۴ دی ۱۴۰۰
قطعاتی که نیاز دارن لیست اعلام کنن مناقصه بزارن یک هفته درب کارخونه هست الان این قطعات میتونن راحت از صنایع دفاع خودمون یا بازار ترکیه یا کشور دوست چین وارد کنن
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۴ دی ۱۴۰۰
170 هزار خودرو با قیمت متوسط 200 میلیون تومان و نرخ فعلی دلار ، حدودا 1.3 میلیارد دلار میشود..!!! یعنی این 2 خودرو ساز برای کسب سود بیشتر 1.3 میلیارد دلار از سرمایه مملک را خوابوندن ..... این یعنی احتکار ..
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۳ دی ۱۴۰۰
اگر قطعه نیست ریز پردازنده نیست چرا اسکلت سوار میکنید ؟؟؟ به اندازه ای که میتونید کامل کنید بسازید. این هم یه نوع اهتکار هست . مثلا من روغن انبار کنم بگم قوطی پلاستیکی نداریم یا برچسب نیست !! خوب اینها میدونند که با این کار قیمت ماشین ها بالاتر میره و اهتکار و انبار و دپو میکنند . مسولان بدانند مردمی که یرای آنها بی اهمیت و بی ارزش باشند پشتوانه ای برای حمایت شما نخواهند بود . مسوولان به اهتکار خودروسازان آگاهند ولی در جرم آنها شریکند آنهم بواسطه بی تفاوتی نسبت به این کار.
میلاد
۲۰:۴۳ ۱۳ دی ۱۴۰۰
به راحتی میتونستند دو سوم خودرو ها رو تکمیل کنند و یک سومشون دارای نقص بیشتر میشدند. ولی دیگه خودور در انبارهاشون دپو نمیشد. که معلومه همه این دپو کردنها به صورت عمدی بوده.خیلی جالبه کشنده های دیزل و سنگین نیز شامل مالیات گمرکی سنگین شده اند در حالی که اگه مالیات خودروهای سنگین مثل Volvo , DAF , SCANIA ,Renult و....مدل بالا ،صفر بشه ،از آلودگی هوا به شدت کم شده و به دلیل استهلاک کمتر خودرو های جدید از هزینه حمل و نقل و بهای تمام شده کالاها نیز کاسته میشه ولی متاسفانه تولیدات بیکیفیت مونتاژی دارن توی جاده ها جولان میدن و سود واردات قطعات مونتاژی توی جیب عده ای ازخواص میره که ما بهشون میگیم مافیای خودرو.
fhng
۱۸:۰۸ ۱۳ دی ۱۴۰۰
چه کاری دست ایناداد اینا ککشونم نمیگزه
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۳ دی ۱۴۰۰
دولت باید به جای حمایت از "خودرو ساز" ، از "خودروسازی" حمایت کند.
عمار
۱۵:۴۳ ۱۳ دی ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
شرکتهای تولیدی ایران خودرو و سایپا موظفند قانونا تمامی خودروهای قدیمی فرسوده را از مردم فراخوان بزنند و بخرند و جاش این خودروهای جدید صفر کیلومتر رو بهشون بدهند با اقساط لیزینگی طولانی مدت با کارمزد بسیار اندک 4% همراه با بیمه نامه شخص ثالث و بیمه نامه بدنه خودرو تا پایانی که اقساطش را پرداخت کنند هم آلودگی هوا بسیار بسیار بسیار کاهش می یابد هم چهره شهر ها زیباتر می شود هم ملت راضی می شوند هم خداپسندانه است یه کمی اون مغزهایی رو که فقط ازش برای کندن از ملت بینوایان بکار می اندازید تغییرش دهید به مصلحت ملت و محیط زیست پاک و سالم . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۴ دی ۱۴۰۰
تو که دائم آخر کامنتهات میگی افتاااااااااااااااااااااااااااااااااد خب عزیز دل برادر برش دار و محکم نگهش دار هی نیفتهههههههههههههههههههههههه !
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۳ دی ۱۴۰۰
انحصار موجب فساد است وقتی دروازه های ورود خودروهای روز دنیا به کشور را سد میکنیم یعنی داریم به پیشرفت و نو آوری و مردم کشور خیانت میکنیم و همین امر موجب میشود خودروهای بنجل دپو شوند و به چند برابر قیمت به مردم بدبخت فروخته شود .
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۳ دی ۱۴۰۰
به امید خدا یه شیرینی تپل به سازمان بازرسی میدن و مشکلشون حل میشه.
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۳ دی ۱۴۰۰
خخخ
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۳ دی ۱۴۰۰
بعد باید باور کرد که ما داریم موشک تولید میکنیم!
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۳ دی ۱۴۰۰
خدا لعنت كنه هر چه مديرضد مردوم رو.
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۳ دی ۱۴۰۰
وزیر صمت با بی تدبیری جانب خودرو ساز ها را گرفت با افزایش قیمت غیر منطقی هنوز افزایش تولید و ترخیص خودرو امکان پذیر نشده است . شرکتها بایستی به بخش خصوصی واگذار گردند و دولت دخالتی نکند
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۳ دی ۱۴۰۰
لعنت بر مافیای خودرو ساز
pedar
۰۲:۲۴ ۱۳ دی ۱۴۰۰
انحصار دیگه از این واضحتر
علی
۰۱:۳۰ ۱۳ دی ۱۴۰۰
با سلام تا دولت شریک واز خودروسازان حمایت می کند می‌شود مثل مافی های اسلحه آمریکا