سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه یاب ملل مریوان مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی رسید

تیم والیبال شهرداری ارومیه نایب قهرمان فصل گذشته و تیم دوم حال حاضر لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مغلوب تیم والیبال راه یاب ملل مریوان شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  در چهارچوب بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور ۲ تیم راه یاب ملل مریوان و شهرداری ارومیه به مصاف هم رفتند.

در این بازی که به میزبانی راه یاب ملل مریوان در سالن ۱۲۰۰ نفری زاگرس شهر مریوان برگزار شد تیم میهمان مغلوب هنرنمایی بازیکنان کم نام و نشان تیم میزبان شدند.

راه یاب ملل مریوان در این بازی حساس که با تیم دوم جدول سوپر لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شد در ست اول ۲۸ بر ۲۶ به برتری رسید و نشان داد برای برتری به این دیدار آمده است.

تیم شهرداری ارومیه که نمی‌خواست قافله را به حریف بی نام ونشان خود واگذار کند در ست دوم و ست سوم قدرتمندانه وارد شد و ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسید، ولی در ست چهارم این راه یاب ملل مریوان بود که پا عقب نکشید و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا کار به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم و حساس تیم راه یاب ملل مریوان بسیار خوب ظاهر شد و موفق شد ۱۵ بر ۱۲ پیروز شده و ۲ امتیاز حساس این بازی را کسب کند و جایگاه پنجم خود در جدول لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را تثبیت کند.

تیم والیبال راه یاب ملل مریوان هم اکنون در ۱۴ بازی برگزار شده لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با کسب هشت پیروزی، ۶ شکست و کسب ۲۲ امتیاز در جایگاه پنجم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

تیم والیبال راه یاب ملل مریوان به عنوان تنها نماینده والیبال استان کردستان در سوپرلیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور حضور دارد، بازی‌های لیگ برتر والیبال در این دوره به صورت رفت و برگشت و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.