سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام خبر داد؛

ضرورت اجرای طرح شهید سلیمانی برای پیشگیری از سویه جدید اُمیکرون در ایلام

حسنی با بیان اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی برای پیشگیری از سویه جدید اُمیکرون ضروری است گفت: طرح شهید سلیمانی اثربخشی فراوانی در کاهش روند مبتلایان و مرگ بر اثر بیماری کرونا دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام،گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی برای پیشگیری از سویه جدید اُمیکرون ضروری است.

او گفت: در بحث واکسن در دز‌های اول و دوم به طور میانگین تاکنون حدود ۷۶ درصد تزریق صورت گرفته که برای تزریق دز سوم نیازمند استقبال عمومی و تسریع در تزریق واکسن هستیم تا سلامت پایدار در جامعه برقرار شود.

معاون استاندار ایلام گفت: طرح شهید سلیمانی یکی‌از اقدامات بسیار خوبی بود که از زمان شیوع کرونا در کشور صورت گرفت و با توجه به اثربخشی اجرای این طرح در کاهش روند مبتلایان و مرگ بر اثر بیماری، استمرار و ادامه آن مورد تأکید است.

او شرایط کنونی در استان را پایدار اعلام کرد و گفت: با وجود شرایط مطلوب و با توجه به گزارش ورود سویه جدید اُمیکرون به کشور، در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، امکان تغییر این وضعیت وجود خواهد داشت.

حسنی گفت: جهت مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع موج جدید بسیار مهم است نکاتی از قبیل استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تجمعات همچون گذشته مورد توجه مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.