سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان رضوی از عصر امروز بارانی می‌شود

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران عصر امروز ۱۲ دی ماه از سمت شمال غرب و جنوب این استان همراه با احتمال رعد و برق آغاز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروغی کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران عصر امروز ۱۲ دی ماه از سمت شمال غرب و جنوب این استان همراه با احتمال رعد و برق آغاز می‌شود؛ افزایش محدوده بارش‌ها و حجم آن از اوایل فردا ۱۳ دی ماه در خراسان رضوی احتمال جریان یافتن رواناب و آبگرفتگی معابر را در نواحی جنوبی این استان بالا می‌برد.

وی گفت: پدیده غالب جوی کنونی خراسان رضوی به ویزه در نوار شرقی استان افزایش سرعت وزش باد است، این وضعیت ناپایدار جوی با شدت و ضعف در مناطق گوناگون تا انتهای هفته جاری در این استان ادامه خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: احتمال بارش پراکنده شبانه برف نیز با توجه به سرمای هوا در ارتفاعات و مناطق کوهستانی شمال غرب خراسان رضوی، محدوده هزارمسجد و بینالود پیش‌بینی شده است.

وی گفت: این بارش‌ها از روز سه‌شنبه ۱۴ دی ماه بخاطر کاهش محسوس دمای هوا شدت گرفته و با شدت و ضعف در مناطق مختلف خراسان رضوی تا روز پنجشنبه آتی ۱۶ دی ماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.