سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطمینان ترنسفر مارکت از جدایی سردار آزمون

سردبیر سایت ترنسفر مارکت از جدایی ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ از این تیم ابراز اطمینان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - آرتم زاودنیک، سردبیر بخش روسی سایت ترنسفر مارکت در مصاحبه با یک رسانه روسی ابراز اطمینان کرد که سردار آزمون، ستاره ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ سال ۲۰۲۲ این تیم را ترک خواهد کرد.

زاودنیک گفت: مطمئنم که سردار زنیت را ترک خواهد کرد. شاید در زمستان نرود، اما در تابستان مطمئنا خواهد رفت. این واقعیت که او قراردادش را تمدید نمی‌کند نشان می‌دهد که آزمون آماده ترک زنیت است. ۲۷ سالگی سن خوبی است. اگر قرارداد تمدید شود و او در سن پترزبورگ بماند، علاقه تیم‌های اروپایی ممکن است در سنین بالاتر کمتر شود. ضمناً در این صورت برای بازیکنی که قرارداد معتبری داشته باشد، باید غرامت پرداخت شود و زنیت احتمالاً ۲۰ تا ۲۵ میلیون یورو و شاید هم ۳۰ میلیون یورو مطالبه خواهد کرد. شخصاً تقریباً مطمئن هستم که در تابستان او قطعاً خواهد رفت.

این کارشناس نقل و انتقالات اروپا درباره مشتریان سردار نیز گفت: لیست مشتریان بسیار چشمگیر بود. لیون به طور جدی به او علاقه‌مند بود و همچنان به او علاقه‌مند است. به علاوه بایر لورکوزین، سویا نیز به آزمون علاقه‌مند هستندِ زیرا درک می‌کنند که بازیکنی با قرارداد رو به اتمام را می‌توانند با پول کمی یا حتی رایگان جذب کنند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.