سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صف‌های خرید و فروش سهام در دوازدهم دی ماه

در ساعت  ۹:۳۵ شاخص کل بورس با رشد ۲۰۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۸ هزار و ۹۸۱ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (دوازدهم دی ماه) در ابتدای معاملات با اُفت ۱۶۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۸ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت  ۹:۳۵ شاخص کل بورس به مدار صعودی بازگشت و  با رشد ۲۰۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۸ هزار و ۹۸۱ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۷۴ واحدی در ارتفاع ۳۶۳ هزار و ۵۴۳ واحدی ایستاد.

سه نماد فملی، شبندر و خودرو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق بازار داشته اند. سه نماد کدما، خودرو و فملی نیز پرتراکنش‌ترین نماد‌های این لحظات بازار هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۶۴ واحدی قرار گرفت. سه نماد شبصیر، توسن و بپاس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

شاخص کل بورس در ساعت۱۰:۱۰ یک هزار واحد دیگر رشد کرد و با رشد یک هزار و ۸۶۴ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۸۰هزار و۶۴۲ واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات تاکنون ۱ میلیارد و ۲۳۸ میلیون سهم است. همچنین بیشترین حجم معاملات به نمادهای خودرو، خپارس و خساپا متعلق است. همچنین نمادهای تاثیر گذار بر شاخص کل به ترتیب فملی، فولاد و شبندر است.

در ساعت ۱۱:۰۵ شاخص کل بورس کمی افت کرد و با رشد ۱ هزار و۵۴۲ واحد بر روی پله یک میلیون و۳۸۰هزار و ۳۲۰ قرار کرفت. در حال حاضر ارزش بازار ۵ هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان و ارزش معاملات ۱هزار و ۱۸۵ میلیارد تومان است. همچنین بیشترین حجم معاملات به نمادهای خودرو، خپارس و خساپا متعلق است

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.