سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار همدان:

شهید سلیمانی یک شخصیت نیست بلکه یک روش و منش است

فرماندار همدان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی صرفاً یک شخصیت نیست بلکه یک راه، روش و منش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، محمدعلی محمدی، فرماندار همدان در ستاد بزرگداشت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: مراسم و برنامه‌های متنوع به مناسبت ایام فاطمیه، هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در  شهرستان پیش بینی شده که گویای ادای دین همه مجموعه‌ها به این شهید والامقام است.

او گفت:  ابعاد شخصیتی این شهید هر روز بیشتر از قبل مشخص می‌شود و شهید سلیمانی صرفاً یک شخصیت نیست بلکه یک راه، روش و منش است.

فرماندار همدان گفت: بسیاری از اقدامات ایشان به تازگی بیان می‌شود و یک ویژگی بارز داشت که هیچ مرزبندی بین اقشار مختلف مردم ایجاد نمی‌کرد.

محمدی در ادامه گفت:  فضاسازی شهری در مناسبت‌ها بسیار مهم است و  در این زمینه با پرهیز از عملکرد جزیره‌ای باید با هم افزایی در فضاسازی شهرداری محوریت کار را برعهده داشته باشد و بقیه دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی هماهنگ باشند.

او گفت:  از ظرفیت نماز جمعه برای ارائه خدمت به جامعه هدف استفاده شود و فضا‌های جنبی مراسم نماز جمعه به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و سایر خدمات مد نظر قرار گیرد.

فرماندار همدان گفت: با توجه به شیوع سویه‌های ویروس کرونا تا جای ممکن در موکب‌ها و سایر مراسم، پذیرایی انجام نشود یا در صورت لزوم با رعایت کامل موارد بهداشتی به شکل بسته بندی باشد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.