سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

هیچ موردی از ابتلا به امیکرون در خراسان شمالی گزارش نشده است

سیدجواد پورنقی گفت:وضعیت کرونا در خراسان شمالی تحت کنترل است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سید جواد پورنقی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیماران مشکوک به کرونا «امیکرون» رصد و تست‌های آن‌ها جهت تشخیص ارسال شده، اما تا این لحظه گزارشی از ابتلا به امیکرون در خراسان شمالی دریافت نشده است.

پورنقی گفت: تاکنون ۶۲ هزار نفر در استان نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و با انجام واکسیناسیون ۱۲۰ هزار نفر دیگر، پوشش واکسیناسیون دز سوم در استان تکمیل می‌شود.


بیشتر بخوانید


او گفت: زمان تزریق دز سوم برخی از این افراد فرارسیده است، اما برای دریافت آن مراجعه نکرده اند، بنابراین باید با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها و ارائه تمهیدات لازم تلاش شود تا این افراد دز سوم واکسن را دریافت کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: سبد واکسیناسیون  تکمیل و واکسن با تنوع و تعداد زیاد در استان وجود دارد ؛ انجام واکسیناسیون با دریافت دز سوم منجر به ثبات وضعیت موجود می‌شود.

او گفت:کرونا در بیمارستان‌های استان  هم تحت کنترل است و تعداد بستری‌ها قابل توجه نیست.

پورنقی گفت: با شیوع پیک‌های بیماری و افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان امام حسن (ع)، بیماران غیر کرونایی برای درمان به بیمارستان‌های استان‌های مجاور مراجعه می‌کنند و این امر تهدیدی برای استان است.

او گفت: ورود به پیک بعدی مشکلاتی در مدیریت بستری‌های بیمارستان امام حسن را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲ هزار و ۸۷ فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.