سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارس جنوبی برای مقابله با پیامدهای احتمالی بارش باران آماده است

با توجه به هشدار درباره فعالیت سامانه بارشی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: پارس جنوبی برای مقابله با پیامد‌های احتمالی بارش‌ها آماده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سخاوت اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و فرمانده ستاد بحران منطقه پارس جنوبی در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان و باران شدید، از چند روز پیش به منظور کاهش خسارت احتمالی ناشی از بارش باران به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه فرمان آماده‌باش برای تمامی واحد‌های ستادی و عملیاتی صادر کرده است.

به گفته اسدی، در جلسه‌ ستاد مدیریت بحران منطقه پارس جنوبی، نقاط حساس، آبگیر و حادثه خیز در منطقه شناسایی شد، همچنین از این مناطق بازدید میدانی صورت گرفت و دستور لازم برای استقرار تمامی امکانات و تجهیزات و ماشین آلات به منظور مهار سیلاب صادر شد.

او گفت: کانال‌ها، آبراه‌ها و مسیر دفع آب‌های سطحی نیز پاکسازی شده‌اند و در شرایط بسیار مناسبی قرار دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: برای نخستین بار همه واحد‌های این سازمان به‌ویژه مدیریت‌های خدمات شهری و ایمنی، سلامت و محیط زیست(HSE) موظف شده‌اند برای کمک به مردم منطقه، گروه‌ها و ماشین آلاتی مانند لودر و بیل مکانیکی و همچنین پمپ‌های مختلف را در مناطق حادثه خیز سازماندهی کنند که در صورت هر گونه حادثه در اسرع وقت وارد عمل شوند.

اسدی گفت: پارس جنوبی برای مقابله با پیامدهای احتمالی بارش باران آماده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.