سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان در پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان؛ غلامعلی گنجعلی  مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان در پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

 شهادت مظلومانه فرمانده بین المللی جبهه مقاومت و سردار قلب‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط دولت تروریست پرور آمریکا موجب تاثر و تاسف عمیق شده است.

 حاج قاسم سلیمانی که عمر با برکت خویش را در اعتلای نام وطن و پاسداری از آرمان‌های خمینی کبیر و اطاعت از فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای سپری کرده بود، سرانجام با نوشیدن شربت شهادت مزد جهاد با استکبار جهانی را گرفت و آسمانی شد.

 هر چند فقدان این سردار صدیق و والامقام ضایعه‌ای تلخ و اندوهی سترگ برای ملت ایران و جبهه مقاومت است، اما بی گمان خون سرخ این شهید و همرزمانش موجب جوشش و خروش دوباره‌ی تمامی آزاده‌های جهان علیه طاغوت زمان خواهد بود تا با برچیدن آمال پوشالی سردمداران کاخ سفید، مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم گردد.

 اینجانب از طرف صنعت گندم، آرد و نان استان سیستان و بلوچستان این مصیبت عظمی را محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده داغدار ایشان و امت قهرمان ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

امیدوارم حضرت باریتعالی روح ملکوتی این شهید عزیز را با شهدای کربلا محشور و اجر و صبری عظیم به خانواده و همرزمان ایشان عنایت فرماید.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.