سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پل زیرگذر راهجرد - سلفچگان به بهره برداری رسید

طرح احداث پل زیرگذر راهجرد - سلفچگان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  جعفر اویسی،رئیس اداره نگهداری ابنیه راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: در جهت ارتقای سطح خدمات و تامین ایمنی حداکثری در یکی از مهمترین کریدور‌های جاده‌ای کشور طرح احداث پل زیرگذر راهجرد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اجرا شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

او افزود: ترافیک چشمگیر بزرگراه راهجرد - سلفچگان و از سویی و نزدیکی روستای پرجمعیت راهجرد با این محور از سویی دیگر موجب اجرای طرح‌هایی در قالب طرح‌های امانی – پیمانی را در این قطعه از بزرگراه فراهم آورده است.

اویسی طرح استقرار نیوجرسی‌های مفصلی به موازات روستا و جاده را در زمره این طرح‌ها دانست و افزود: پس از مطالعه‌های صورت گرفته و پیگیری های مستمر، طرح احداث یک دستگاه پل زیرگذر در مجاورت روستای راهجرد از سال ۹۹ در دستورکار قرار گرفت.

او از کاربران جاده‌ای و اهالی روستای راهجرد که در تمام مدت اجرای این طرح، همکاری مناسبی با عوامل دست اندرکار داشته‌اند قدردانی و بیان کرد: احداث این پل زیرگذر ضمن رفع یکی از نقاط حادثه خیز در سطح راه‌های استان زمینه آمد و شد ایمن اهالی، وسایل نقلیه و احشام روستا را فراهم آورده است.

راهجرد، روستایی از توابع بخش سلفچگان استان قم است که تا مرکز شهر قم حدود ۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.