سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهید سلیمانی فاتح میدان رزم و تقوا بود

فرمانده سپاه میانه معنویت را مهمترین شاخصه وجودی شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: این شهید والامقام فاتح میدان رزم و تقوا و منشور مقاومت بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حسین محمدی فرمانده سپاه میانه روز شنبه در آیین گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در جمع کارکنان سپاه ناحیه میانه؛ با بیان اینکه شهید سلیمانی ابتدا بر خود و درونش غالب شد و سپس با فهم درست از ولایت، دشمن و تمام مباحث سیاسی به میدان رزم شتافت تا فاتح هر دو میدان رزم و تقوا شد خاطرنشان کردوگفت: آنچه سردار سلیمانی را حاج قاسم کرد و دل‌های مردم را به سوی او معطوف ساخت، نه درجه نظامی او بود و نه قدرت نظامی گری اش بلکه معنویت و ولایت مداری بی نظیر او در کنار داشته هایش بود به این علت مردم عشق و ارادتی در فراق او به نمایش گذاشتند که در تاریخ کم نظیر بود.

او سردار سلیمانی را منشور، روح و نبض مقاومت در جهان معرفی و اظهار کرد: شهید سلیمانی این خصلت‌ها را از امامین انقلاب به ارث برده بود و شهادتش ضایعه‌ای بزرگ برای کل آزادگان و آزادیخواهان جهان بود.

او در ادامه با تشریح ابعادی از فتنه ۸۸ از حماسه ۹ دی به عنوان روز نمایش بصیرت و میثاق با ولایت یاد کرد و افزود: ۹ دی اعلام انزجار مردم ایران از استکبار جهانی بود، روزی که مردم با حضور بصیرانه خود علف‌های هرز فتنه را از مزرعه سبز انقلاب کنده و با غلبه بر جنود شیطانی، شعور سیاسی بی نظیر خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه میانه بر لزوم تبیین علل، رخداد‌ها و دستاورد‌های فتنه ۸۸ و روز بصیرت برای جوانان و نوجوانان کشور تاکید کرد و گفت: امروز در سایه انقلاب اسلامی، صدای عدالت خواهی و استکبار ستیزی در سراسر جهان طنین انداز شده است و دشمنان هر روز بیمناک‌تر شده و درصدد ضربه زدن به انقلاب به هر طریق ممکن هستند و این را باید نسل جدید به درستی درک کنند تا بصیرانه حافظ انقلاب و ولایت باشند.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.