سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سوگواره یاس نبوی در استان مرکزی با فروکش کردن کرونا

با توجه به فروکش کردن کرونا سوگواره یاس نبوی در ۵۵ بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بعد از ورود کرونا به کشور و استان مرکزی فعالیت‌های اجتماعی به حداقل رسید و سوگواره یاس نبوی هم برگزار نشد و با توجه به فروکش کردن کرونا این سوگواره در ۵۵ بقعه متبرکه استان مرکزی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عبدالله واحدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: به منظور گرامیداشت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام، ویژه برنامه یاس نبوی در استان تدارک دیده شده که این برنامه امسال در ۵۵ امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عبدالله واحدی افزود: برنامه‌های ویژه دهه دوم فاطمیه در بقاع شاخص در نظر گرفته شده که این برنامه‌ها از ۱۳دی‌ماه تا ۱۷ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: این ویژه برنامه‌ها در قالب برنامه‌های فرهنگی با دعوت از سخنرانان و مداحان مطرح استانی و کشوری اجرا می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: همچنین نمایشگاه بصیرت و مقاومت به منظور گرامیداشت ۹ دی و به یاد سردار سلیمانی از ۹ دی‌ماه تا ۱۹ دی‌ماه در بقاع شاخص استان شامل غرفه‌هایی شامل روایت گری، عفاف و حجاب، مشاوره خانواده، عرضه محصولات فرهنگی و ... برپا خواهد شد.

او ادامه داد: همچنین در راستای ارائه خدمت به محرومین و انفاق نیابتی از حضرت زهرا (س)، بسته‌های غذایی به‌نام «تبرکات فاطمی» در ایام سوگواری فاطمیه به خانواده‌های کم برخورداری توزیع می‌شود.
به گفته وی این تبرکات از محل نذورات مردمی و نیات موقوفات تهیه شده است.

حجت الاسلام واحدی گفت: قرائت خطبه حضرت زهرا (س) برای زائرین در روز شهادت از دیگر برنامه‌ها به مناسبت ایام فاطمیه است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.