سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات سنگنوردی قهرمانی استان اصفهان

مسابقات سنگنوردی قهرمانی استان اصفهان در بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسابقات سنگنوردی قهرمانی استان اصفهان در بخش بانوان و آقایان، در دو رشته بلدرینگ و سر طناب برگزار شد که در رشته بلدرینگ بانوان، بخش بزرگسالان، ساحل مایلی مقام اول، افسانه میراحمدی مقام دوم و صبا کرباسیان مقام سوم و در رده سنی نوجوانان الف، روژینا رضائیان، مقام اول، تینا امین‌الرعایا مقام دوم و ساره زاهدی مقدم مقام سوم و در گروه نوجوانان ب، فرانک خیاطیان مقام اول را کسب کردند.

در رشته سرطناب بانوان و در بخش بزرگسالان، افسانه میراحمدی مقام اول، ساحل مایلی مقام دوم و آزاده کلوشادی مقام سوم را کسب کردند.

در همین رشته و در گروه سنی نوجوانان الف، تینا امین‌الرعایا مقام اول، روژینا رضائیان مقام دوم و ساره زاهدی مقدم مقام سوم و در گروه نوجوانان ب، فرانک خیاطیان مقام اول را کسب کردند.

در رشته بلدرینگ آقایان و در رده سنی بزرگسالان، علی سلیمانیان مقام اول، فراز مالکی مقام دوم و پویا طالبیان مقام سوم، در گروه سنی جوانان، نوید پیام مقام اول، پرهام زرین نقش مقام دوم و علی مقنی‌زاده مقام سوم را به دست آوردند.

در بخش نوجوانان همین دسته، نیما اسماعیلی مقام اول، محمد صادقی مقام دوم و رامین مکوندی مقام سوم گروه الف و ایلیا موسوی و حسام‌الدین ناظمی مقام دوم نوجوانان ب را کسب کردند.

در رشته سرطناب آقایان و در بخش بزرگسالان علی سلیمانیان مقام اول، جواد نوروزی مقام دوم و مسعود صادقی مقام سوم؛ در بخش جوانان پرهام زرین نقش مقام اول، علی مقنی زاده مقام دوم و نوید پیام مقام سوم و در بخش نوجوانان ب ایلیا موسوی مقام اول و حسام‌الدین ناظمی مقام دوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.