سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره صمت مهاباد:

ذخایر استراتژیک کالا‌های اساسی در شرایط مطلوبی قرار دارد

رئیس اداره صمت مهاباد گفت: ذخایر انبار استراتژیک و کالا‌های اساسی براساس تاریخ انقضای آن‌ها برای مواقع بحرانی در شرایط مطلوبی قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمد جهین رئیس اداره صمت مهاباد گفت: ذخایر انبار استراتژیک و کالا‌های اساسی در این شهرستان در شرایط مطلوبی قرار دارد، در صورت نیاز مردم در کوتاه‌ترین زمان اقلام اساسی به بازار تزریق خواهد شد.

جهین گفت: کالا‌هایی مانند برنج، روغن، شکر و نان از جمله محصولاتی محسوب می‌شود که به طور روزانه مورد مصرف مردم قرار دارند و به همین دلیل برای توزیع مناسب و جلوگیری از هرگونه مشکل در تامین ذخایر استراتژیک به وجود آمده است.

وی گفت: امسال هزار و ۴۷۵ تن کالای اساسی مورد نیاز شهروندان با نرخ دولتی در راستای ایجاد تعادل در بازار این شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره صمت مهاباد گفت: از این میزان کالای توزیع شده، ۲۶۳ تن برنج، ۲۴۰ تن قند، ۳۰۰ تن روغن صنفی و خوراکی و ۶۷۰ تن شکر صنفی خانگی بوده است.

جهین گفت: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه توزیع و قیمت این اقلام شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.